ecoea qua!!
tornada da poco dal raduno a vicensa!
go passŕ proprio na bea giornada!
Anca ti ti xé 'ndada! Casso a saverlo prima 'ndavimo su insieme! Mi xé il primo anno che salto sto raduno ma stamatina no ghe gera nisuni e so sta casa!
ghe gera un macello de machine sto anno!!
mi me ga avvisa me moroso ieri sera perchè no me ricordavo neanca che gera oggi!
e gavemo trovà anca na giornada beissima anca se qua a mestre stamatina gera un tempo da lupi e a treviso diluviava a dita de me amighi!
Sì sì varda ieri sera ghemo fatto feston mi e i me amighi... so 'ndà in leto ae 5 e me so svejà che scravassava... in finae no go dormio un casso xé sta mejo cussì! Stasera gero a Mestre a torme un spriss e gero drio svenir! Massa sonno
beh piccioccusu...chi deu chistionu un limba sadra nemmusu mi cumprendidi chi no is sadrusu chi ci funti...osattrus a su mancu si cumprandeisi a pari....
Madňna me che figura de ciocolat che l'ha facc l'Atalanta, che gol de marter che m'ha ciapat...
come sa farŕ a ciapŕ dei gol del zener? gha orěa ol Carera, sel gh'era ol Carera j ma ciapŕa mia dei Gol inscč...
Sperčm per ol campionat...am spéta ol Vieri, sperem che j'l facia n quei gol de pioue
Andrew & Roberta
28 maggio 2011
E invece sei Tu che hai fatto di me un uomo migliore
Affitto/Vendo appartamenti di lusso provincia di Siena...E PROSSIMAMENTE LIGURIA!...x info: PM
Commenta