... Ma se ghe penso alloa mi veddo o mâ, veddo i mæ monti e a ciassa da Nonsiâ, riveddo o Righi e me s'astrenze o chêu, veddo a lanterna, a cava, lazzû o mêu... Riveddo a séia Zena illûminâ, veddo là a foxe e sento franze o mâ e alloa mi penso ancon de ritornâ a pösâ e osse dov'ò mæ madonnâ...
... Ma se ghe penso alloa mi veddo o mâ, veddo i mæ monti e a ciassa da Nonsiâ, riveddo o Righi e me s'astrenze o chêu, veddo a lanterna, a cava, lazzû o mêu... Riveddo a séia Zena illûminâ, veddo là a foxe e sento franze o mâ e alloa mi penso ancon de ritornâ a pösâ e osse dov'ò mæ madonnâ...
Ogni hanno sempre le solite palle, ma la gente che critica xchè non si mette li e lo organizza!????????????!
riorganizzarlo a Genova no? eheheh
Volevo organizzarlo qui a massa invece che pregare gli altri di organizzarlo, ma il tempo di girare non ce l'ho, ora capisco che culo che si fa chi organizza...
Commenta